Aventuri in 32


In seara asta am fost nevoita sa merg cu tramvaiul 32, de la Unirii la Piata Rahova. A fost o experienta... colorata. Mi-a deranjat simtul vazului, al auzului si, desigur, al mirosului. Pe drum, lavreo +30 de grade sau cate erau, am observat cateva chestii:

- in 32, daca suna un telefon, fie suna “ooo... iubireee”, fie suna “zana zaneloor, steaua stelelor”
- in 32, daca ai pedichiura facuta, cel putin vreo doi-trei barbati la vreo 45-50 de ani, imbracati in camasi transpirate, o sa iti studieze atent unghiile
- in 32, toti baietii tineri sunt imbracati in trening de la adidas si adidasi naic
- in 32, toate fetele tinere au cercei de aur si parul indreptat. Cea de langa mine avea si patru ungii mari si roz la mana stanga. A cincea era rupta si cu oja stearsa.
- in 32, daca stai langa cineva care se tine de bara de sus, adio par din nas
- in 32, femeile se uita mai mult in jos si cele mai multe au in mana o geanta plus o punga
- in 32 e plin de tigani. Pe bune sau undercover.
- in 32, cersetorii nu cersesc. Ei cer de la obraz. Dau o tura rapid si apoi coboara. Au patru frati, doua surori, dar nu se milogesc.
- in 32, mai sunt si cativa tineri care au facut dus de dimineata si par putin mai ingrijiti. Dar care coboara dupa o singura statie.

Acum vreo trei ani veneam in Rahova in fiecare weekend aproape. Nu mi se parea asa de grav. Credeti ca am prins figuri de Drumul Taberei intre timp?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu