Wake-up Call


Eu una chiar m-am saturat de noua generatie. Am ajuns sa simt ca fac parte din alta lume cand ii privesc pe "urmasii" nostri. Am inteles ca suntem asa numita generatie "facebook", dar noi macar ne-am trait copilaria. Acum sunt "copilite" de nici macar 10 ani care isi fac poze in cele mai "provocatoare" pozitii, doar pentru a primi like-uri si pentru a avea followers. Inteleg ca sunteti mai emancipati, dar din pacate, prostia va ajunge din urma. De asemenea, inteleg ca facebook-ul nu e doar pentru poze, like-uri si ca unii copii au facebook pentru a se juca un anumit joc. Ok, dar de natura nu ati mai auzit? Nici macar nu mai dati pe afara si va mirati de ce procentul persoanelor supraponderale sub 20 de ani este intr-o continua crestere. Recunosc, si eu am facebook, dar in afara de aceasta viata "virtuala", eu am si o viata in afara calculatorului. Nu fac aceste afirmatii ca sa jignesc, ci pentru ca trebuie tras un semnal de alarma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu