Un nou Taram


Nimic in viata nu face rezumare la ceva anume. Ceea ce facem se rezuma la actiunile noastre, ceea ce vom face se rezuma la dumnezeu, dar persoana pe care o iubim, la ce se rezuma? Am renuntat la idei ca si cum ar fi fost reci in perioada iernii, cand toata lumea cauta caldura. Am renuntat la idei ca si cum ar fi fost calde in perioada verii, cand toata lumea cauta frigul. Dar niciodata nu am renuntat la vise, indiferent de ce cauta lumea pe acest pamant. Au fost momente cand nu ti-am fost alaturi din diferite motive, am cautat scuzele "in particular", am gresit fara sa-mi dau seama, am ales sa fac lucruri pe care nu trebuia sa le fac, am luat decizii fara sa te intreb, ti-am gresit, dar din orgoliu, n-am cerut iertare, nu te-am ascultat, am tipat, in loc sa am rabdarea necesara de a te intelege. Dar am lasat iubirea sa vorbeasca atunci cand n-au mai existat cuvinte. O data cu trecerea anilor, sentimentul de iubire s-a schimbat, a cunoscut noi legi, firi, si intamplari dar noi doi, de-alungul anilor, si iubirea noastra am cunoscut un nou taram, infinitul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu