Capitol din Zayn Malik


Capitolul opt spune ca ar trebui sa stie si ei. Pentru ca am prieten si am gresit deja destul de mult fata de el. a spus ea aproape plangand si continuand apoi printre suspine: Cred ca ar trebui sa plec. Pa, fetelor. a spus si a inceput sa fuga spre poarta din spate a parcului. Habar n-aveam cum va ajunge acasa, pentru ca nu am vazut nici o masina parcata acolo unde a lasat-o Liam. Louis a avut un moment in care a vrut sa fuga dupa ea, dar a abandonat ideea imediat ce Niall a spus: las-o frate, daca fugi dupa ea, se va simti si mai vinovata. Bine, nimeni nu era asa stupefiat ca mine. Cum adica are un prieten?! Cine e prietenul asta al ei? Nu-mi vine sa cred ca eu nu stiam nimic. Poate nu am fost o prietena atat de buna pentru ea ca sa pot afla, cred. Of, voi vorbi cu ea mai tarziu, promit. Apoi am plecat si am vazut Range Rover-ul lui Harry si inca o masina, un SUV nu stiu al cui, probabil al Dianei. Ei au mers cu cele doua masini, iar eu cu Liam, Lorelei si Dylan in masina in care am venit. Imi parea rau ca nu pot merge cu Zayn, dar asta este. Pe drum eu si Dylan am tot facut caterinca cu privire la ei doi. Lorelei s-a imbufnat putin si era rosie, ma si mir cum de n-a explodat intr-o morala de sa nu o uitam nici unul dintre noi toata viata, dar pana la urma a ras alaturi de noi. Va urma o continuare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu